Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Essentia Editora
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Contact
Search
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. 2014: VI CONFICT - Congresso Fluminense de Iniciação Científica e Tecnológica /
  4. Resumos UENF - Ciências Sociais Aplicadas

Estratégias de marketing em campanhas eleitorais: mídias e canais de informação na formação de opinião dos eleitores

Authors

  • Fernando Antônio dos Santos Lopes
  • Frederico Vidigal
  • Laira Thamys de Araujo Silva

Keywords:

Mídias e Canais de Informação, formação de opinião entre eleitores

Abstract

.

Downloads

  • PDF (Portuguese)

Issue

2014: VI CONFICT - Congresso Fluminense de Iniciação Científica e Tecnológica

Section

Resumos UENF - Ciências Sociais Aplicadas

Developed By

Open Journal Systems

Language

  • English
  • Português
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.